Leonel Eklund

Leonel Eklund

söndag 15 november 2009

Massa tankar i en dimmig värld av alkohol o vaccin-bieffekter

Sådär ja..det är lördag kväll o jag har bestämt mig att trots tröttheten trotsa sängen o skriva här. För lite av anledningen till att jag bloggar överhuvudtaget har jag kanske min goa vän att tacka för.

Jag älskar att skriva så varför inte bara slänga ut allting ”in the space”, …vadå jag skäms inte för nått, har inget att dölja…e lika mycket människa som den som sitter här o läser dessa rader o kanske rent utav dömer mig. Folk har så länge jag kan minnas dömt mig, va det inte för att jag bara hade killkompisar så va det för att jag hade ett lite annorlunda utseende än det flesta. man skulle helst inte sticka ut, gjorde man det så va man ful och onormal…o inte alla pannorna på taket om man säger så..

men va fan, inte har min snok gjort att jag inte kunnat få pojkvänner, inte fått en riktig vän….inte fått komma på fester, snarare e jag tacksam,,,jag har kunnat på långa vägar luktat mig till dessa falska idioter som vänder kappan efter vinden…e det nått jag är så e jag ÄRLIG. Jag vet att det va speciellt en tjej i klassen på högstadiet som sa,- Javisst e hon söt, synd bara hon har en sån jävla näsa…o detta kom från en kortväxt liten jävla indier som va lika hög som fet…o tuttar som låg som värmepuffar längs magen…visst sved det, det är inte lätt att skilja sig från mängden o samtidigt försöka passa in…va omtyckt och att bara få finnas till.

I min dimmiga kväll bland tankar, så mår jag ganska illa kan jag avslöja…jo då det är självförvållat, men den här svininfluensa sprutan gör sig påmind även om giftet sprutades in igår.. Jag tog som sagt sprutan i första hand för att skydda min son, men efter samtal med vänner kring god mat under kvällen började jag må litta illa när det sades:- ja men vem fan vet vilka bieffekter det blir av vaccinet om nått år, det vet ju inte ens läkarna själva….*skak* tack för den, med känslan av att nålen fortfarande sitter i armen (så ont GÖR det faktiskt) så för nån sekund önskade jag att jag inte tagit den.

Men som sagt, jag har ju tagit giftet redan så varför dilla om jag kommer vakna med en knorr om några år…

i övrigt med all alkohol i kroppen så blir de flesta en aningens pratglada, o jag har en älskad sambo som älskar just det…att prata. stackars min älskling, jag skulle faktiskt vilja bitsch-slapa honom stundtals.

Men i dessa fal måste man bita sig i tungan…le o tänka att ”-tja…han e ju trots allt 4 år yngre än dig o sen brukar de säga att killar alltid ligger 5 år efter i utvecklingen….herregud vad lämnar det dig, gubben…21!!!!!!!

nej detta blir för mkt för en kväll, men guuuud vad mkt jag har att säga…de alltid HIGHLIFE på Thottsgatan…

men för ikväll.. Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar