Leonel Eklund

Leonel Eklund

tisdag 24 november 2009

helvetes natt

gomorron!
Även om jag redan har varit uppe en gång eller ska jag milt uttrycka att jag varit uppe hela natten, Leonel sover eller sover inte alls, vi förstår inte vad det handlar om.
Är det tänderna? Är det mardrömmar? Magont? det går i vågor så det känns inte som om det vore för maten.
Nätterna är så jobbiga att vakna kanske 2ggr för att han finner inget annat än mat som tröstar, resten är ett evigt sparkande och nappjagande.
Så när han tvångt ville gå upp halv 5 va jag så irriterad att jag bara önskade att jag va döv så jag slapp lyssna på hans gnäll, vi fick honom till att somna om, till halv 6 sen va det bara gå upp och se på det enda vettiga som kan sändas på TV så dax och det va morgon nyheterna.
Men han va trött, efter bara en massa snäll och klängande så gick jag in med han i sängen igen o fick honom att somna om till kl 9. TACK!

Nu sitter jag här och kämpar med att få nått skrivit medans Leonel flänger runt,
och det ganska patetiska är att jag faktiskt följer SMALLVILLE med Clark Kent, han är faktiskt snygg den där Tom Wellington, hahahha

Nu är det dags för att packa min obligatoriska flyttlåda sen är det faktiskt fint väder ute, så jag får väl bege mig ut i väntan på att malin o Gabriel ska höra av sig! sen ska jag klippa Anna ikväll och imorron väntar KUMKUM kväll på salongen till fina priser!

ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar